Sądzę ze chyba ktoś się nie zdrowo podniecił i zrobił z igły widły. Zbyt dużo ASO nie wie nic na ten temat żeby mogła być to prawda ( na ten temat rozmawiałem z ludzmi z trzech ASO) Może komuś jakiś mega fachowiec coś włączył przypadkowo i przez to powstał problem. Zresztą niedługo jadę osobiście na przegląd więc sam się o tym przekonam jak to wyjdzie w praktyce. A co do pisma z LR to dostali je faktycznie ale tyczy sie silników FSI/ TSI nie tyczy się silników MPI
Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!
Zwiń
X
-
A ja twierdze, ze ASO nie przyzna wprost, bo po co ma sobie wrogow robic. Jak zacznie pic duzo benzyny to powiedza ze soft wgrywa sie sam na przegladzie i to nowy algorytm, a oni nie maja na to wplywu. Chesz miesz gwarancje to sie z tym musisz pogodzic, jak nie to droga wolna.
Na tym forum jest wiele aut z pierwszymi instalacjami LR w O2. Auta maja ponad 200kkm i nic im nie dolega :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
A powiedz do czego SAP się przyznało? tylko do problemu z wtryskiwaczami. To jak wytłumaczyć to że ASO nic nie wiedzą na temat dotrysków dla silnika MPI. Ludzie jeżdzą na przeglądy i nie mają włączanych dotrysków , więc problem raczej nie istnieje. Ilu użytkownikom ustawiono ten dotrysk? czytając to forum można stwierdzić że jest ich naprawdę niewielu.Zamieszczone przez leonnA nie zastanawia Cie to, że skoro nawet SAP sie do tego przyznał, to jaką wiarygodnośc ma ten doradca z twojego ASO twierdząc inaczej?Zamieszczone przez koszu84Zresztą po co miałby on kłamać skoro po przeglądzie i tak by wyszło
Komentarz
-
-
O to ciekawe :lol:. Nie za bardzo rozumiem, jak ASO niedawno mogło dostać instrukcje i mapy włączające dotrysk LPG w silnikach FSI/TSI, które to mają instalacje DOTRYSKOWE i tutaj cała istota LPG polega właśnie na dotrysku lub przy dużych obciążeniach na przejściu na PB. W tych instalacjach nie da się włączyć lub wyłączyć dotrysku, więc owo rzekome pismo chyba nie dotyczy również silników z bezpośrednim wtryskiem i instalacją LPGZamieszczone przez koszu84A co do pisma z LR to dostali je faktycznie ale tyczy sie silników FSI/ TSI nie tyczy się silników MPI
. Czego więc dotyczy? Pozostały jeszcze diesle
. Może rzeczywiście są to niepotrzebne emocje i nerwy
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
I to wszystko potwierdza moje przypuszczenia i doświadczenia spotkań z doradcami ASO, że pracują tam niekompetentni i niedoinformowani ludzie.Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Tez mam niebawem przeglad po 15 tys...nie zgodzę sie na żaden dotrysk.
Nie wierzę ,że coś padnie w silniku który jest chyba już przetestowany na wszystkie możliwe sposoby bo jego konstrukcja pamieta chyba lata 90?
Dzwoniłem do ASO powiedziałem ,że mam przeglad ,że odmówię dotryskiwania i ,że gdybym o tym wiedzial wcześniej to nie kupił bym benzyny lpg bo to nie ma sensu tylko ON.
Powiedzieli ,że moge sie nie zgodzić i zapiszą to w książce ale strace gwarancje na LPG.
Odparłem ,że powołam sie na niezgodnośc towaru z umową.
Mają do mnie napisać oficjalne pismo.
Najpierw zawieszenie tył...potem tuleje wahaczy a teraz to ...
Powiem tak zaczyna mnie to wkurzać.
Komentarz
-
-
nie tylko Ciebie. Ja juz wypiąłemZamieszczone przez Zwi3rzuPowiem tak zaczyna mnie to wkurzać.
na ASO.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Byłem wczoraj w ASO - mieli domontować parę gadżetów w tym tempomat. Niestety zamówili tempomat ktory nie pasował do mojej Octavki choć zarzekali się że dobrali dokładnie wg silnika, tygodnia produkcyjnego i wersji wyposażeniowej... Niezły maja b...el w tym ich systemie akcesorii. Mają to wyjaśniać z centralą. Jak tam się gubią to czego wymagać od ogarnięcia poprawnego montażu i działania instalacji LPG. :evil:
Zapytałem jeszcze raz pana z serwisu o tę pracę slinika z dotryskiem i komu to wgrywają. Pan powiedział że ten przedział pracy silnika na LPG to: do 3000 obr/min - tylko LPG, 3000-4200 obr/min.- LPG+7% PB, pow.4200 obr/min - tylko PB. Nowe oprogramowanie jest wgrywane zależnie od tego jaki był wgrany oryginalnie pierwotny software i robią/sprawdzają to każdej Skodzie z LPG która do nich przyjeżdża na serwis. Powiedział też że to wszystko jest robione w trosce o klienta i żywotność intstalacji i że "chyba lepiej zużyć te pół litra benzyny więcej na dotryski niż mieć problem z instalacją..." Swoją drogą pamiętam jak miałem poprzednią Octavkę Tour '08 to też mówili w ASO po odbiorze auta żeby co jakieś czwarte tankowanie przeganiać auto na benzynie a nie tylko jeździć na LPG (prawie nigdy tego nie robiłem :P ).
Patrząc na to ile mi schodzi benzyny na setkę to nie jest aż tak tragicznie - to tylko 0,5-1 l na 100 km wg ostatnich 3 tankowań PB pod korek. Jakbym nie wiedział że mam te dotryski to bym pewnie tego nawet nie zauważył tylko przyjął że to idzie na rozruch zimnego silnika... Pow.140 km/h ciężko w okolicy gdzieć polecieć bo zaraz jakiś TIR się napatoczy albo cię jakiś fotoradar namierzy... Jak by tak dalej miało być z tym spalaniem to mogę na dzień dzisiejszy powiedzieć że nie ma o co kruszyć kopii...
Komentarz
-
-
oldbrother, pojedziesz na wakacje, przejedziesz się autostradą i wtedy zobaczysz...
W poprzednim samochodzie zrobilem 200tyś na LPG i żadnych problemów nie miałem. Wręcz przez rok jeździłem tylko na LPG, bo miałem problem z pompą paliwa i tylko raz nie zapalił - jak było -30.
Sprawdzałem i 4200 obrotów to jest mniej niz licznikowe 140, rzeczywista prędkość to jest ok.132km/h.
Jak ktoś dużo jeździ po autostradach, to już tak różowo nie jest...
Komentarz
-
-
Pewnie jedno i drugie :evil: Pozostaje po ,,gwarancji'' usunąć LR i założyć w sprawdzonym zakładzie dobrą instalację. Montaż w ASO od początku budził moje wątpliwości (już pomijam to co tu ludzie piszą o padaniu wtryskiwaczy)Zamieszczone przez aronusNajgorsze jest to, że nie wiadomo o co chodzi, czy instalacja LPG słaba, czy głowica :evil:
- ,,nieinwazyjne'' rozłożenie przewodów w/g opisu - tak, na blachowkręty
- niedokładne wyregulowanie poziomu rezerwy gazu (nigdy nie wiem ile mam i kiedy się skończy)
- króće do wtryskiwaczy wkręcone w kolektor - obawiam się, że z czasem się mogą wyłamać, bo listwa z wtryskiwaczami jest praktycznie w powietrzu i drga - nikt mi nie powie, że to jest dobrze pomyślane,
- już miałem wyciek płynu chłodniczego - źle poskręcane złączki, oczywiście na przewodach dołożonych, pytanie, czy złączki są chociaż metalowe, bo jak nie, to atrakcji będzie więcej, plastik się odkształca.
Jak któryś Kolega tu napisał: jak coś tanio to będzie drogo. Ale pewnie jestem pesymistą.
Nb. mnie te wspomaganie PB nie tak denerwuje, jak fakt, że LR+Skoda nie zronbi akcji serwisowej i nie wymieni wadliwych Meadow, bo to jest chyba prawdziwa przyczyna cyrkow
Komentarz
-
-
Witam,
To mój pierwszy post na tym forum, zapisałem się zaraz po tym jak został mi wgrany nowy soft z dotryskiem. Moim zdaniem problem nie polega na tym czy zgodzimy się czy nie na wgranie nowego softu. Problem polega na tym że produkt który kupiliśmy nie jest zgodny z opisem. Całe moje życie byłem przeciwnikiem gazu - od sprzedawcy dowiedziałem się ze ten silnik jest idealną wypróbowaną jednostką do współpracy z gazem . Teraz czuje się oszukany co z tego ze się nie zgodzę na wgranie softu lub zmienię go sam jak silnik/instalacja padnie.
Moim zdaniem jest to gigantyczny przekręt za który sami będziemy musieli zapłacić.
I nie należy tego tematu zostawić samemu sobie ku uciesze korporacji !
Komentarz
-
-
ja podobnie. właśnie na tej trasie. zanim dojade do A4 czy DTS to ledwo co się na gaz przełaczy.Zamieszczone przez PPrzemekRobię w tygodniu 700-800km, z czego ok 500 po autostradzie, więc spalanie też mam nienajniższe...Zamieszczone przez kapiszczególnie z RŚL na Katowice przez A4 czy DTŚ :twisted:Zamieszczone przez PPrzemekJak ktoś dużo jeździ po autostradach, to już tak różowo nie jest...
na "magiczny dotrysk" załapałem się podczas wymiany wtryskiwaczy.
nic, licze tylko że gw się skończy bez większych problemów, później znów na kalibracje trzeba jechać.... :twisted:
Komentarz
-
-
Trzeba zadać sobie pytanie dlaczego kupiliśmy/kupiliście ten samochód. Jeżeli faktycznie ktoś kupił głównie z uwagi na LPG to może czuć się "oszukany". Ja na szczęście kupiłem bo był w miarę tani - to że dostałem LPG było dodatkowym atutem.
Dziś leciałem A1, powyżej 4000 obrotów i jakoś specjalnie nie zauważyłem zużycia PB. Pewnie jakbym wcześniej o tym nie czytał to nawet nie wiedziałbym że coś jest "nie tak". Jak dla mnie cała ta akcja jest do "przełknięcia". Współczuję tym, którzy kupili Kurę tylko pod LPG... Ale jak ktoś pisał kilka stron temu, można kabelkiem zmienić sobie ustawienia i tylko przed wizytą w ASO powracać do ich ustawień.
Także kabelki w dłoń jeśli komuś przeszkadza polityka LR.
Komentarz
-
- 1.6 MP
Komentarz